Leaving paradise - BALI's next!

Hej kara lasare och foraldrar!

Detta inlagget kommer tatt inpa, men med tanke pa att vi pa fredag flyger till Bali och troligtvis inte kommer ha tillgang till dator pa ett tag kandes ett inlagg pa sin ratt.

Vi lamnar alltsa Australien pa fredag, och det ar sannerligen med blandade kanslor. Jag kommer med storsta sakerhet ha tarar i ogonen nar vi sitter pa planet mot Bali. Dessa 4 veckor i detta fantastiska land har varit riktigt, riktigt roliga och i det stora hela har allt flytit pa forvanansvart bra. Fem tjejer som lever tatt inpa varandra konstant kan vara pafrestande, men vi har konstigt nog knappt haft nagra dispyter alls och alla dagar har varit glada och positiva. Jag och Micka har dessutom varit grymt hurtiga och powerwalkat varje morgon i nastan tva veckor nu, och igar joggade vi i 40 min (mycket pga att vi kopte nya traningsklader - SNYGGA). Som avslutning har vi kort lite yoga pa stranden. Micka ar sald och vill att jag ska meditera med henne pa slutet, det gar jag med pa med lite overtalning. Sa dar sitter vi i skraddarstallning och med fingrarna ihop som sanna hippies, quite funny. Emma J investerade ocksa i nya traningsklader idag, sa nu har vi utokat traningsteamet. Vi kanske har bildat en sekt tills vi kommer hem, who knows!

Haromdagen var vi pa en nattklubb som heter Vanity. Den sag exakt ut som Park Lane men tyvarr fanns det typ 1 snygg kille pa hela stallet, sa vi blev alla opepp och gick och kopte pizza slize istallet. Ikvall ska vi sla pa stort eftersom det ar var sista dag i Surfers paradise och ata pa en italiensk restaurang, men vi maste vara dar innan 19.00 for da har dom 25% pa alla ratter! Man maste ju vara street smart som backpacker.

Imorgon bar det av till Brisbane. Vi kommer troligtvis sova pa flygplatsen for att spara in lite pengar och varat flyg gar tidigt pa morgonen sa det kanns lika bra att gora sa. Som tur ar aker manga australiensiska surfers till Bali pa semester, haha!

Nasta inlagg blir fran BALI!
Kram
Jennifer

Kommentarer
Postat av: Carina La Paranta

Vi får väl vara först att kommentera för en gångs skull. Det verkar vara en bra mix på er tjejer både hålligång och själslig gympa. Det är väl alltid så att det är svårt att lämna, men när man kommit till ett nytt ställe är det lika bra igen. Hur som helst är det rikigt kul att ni har så bra när ni rullar runt på Klotet.<3<3<3 Kramar Carina och J af P

2011-02-09 @ 09:42:20
Postat av: Elle

BRA MORSAN!!! sa har ska det se ut. mer inlagg sa slar du snart mamma lena johansson. ja Jeffe och micka ar otroligt duktiga pa traning. snart kommer val aven emmorna igang. jag tror jag vantar tills 2013 med att rora pa mig. maten va superduper god pa resturangen. nervost att sova pa flygplatsen hihi. KRAM

2011-02-09 @ 12:09:25
Postat av: Carina G

Jag är imponerad när jag läser att ni kör powerwalk och yoga! Men det är väl lättare när det är varmt och skönt och man bor vid stranden! Är inte alls avundsjuk...... Ha en bra resa till Bali, jag hoppas vi kan höra från er snart igen.

Kram Carina

2011-02-09 @ 19:34:57
Postat av: Lena

Hallå på er tjejer! Jag kan bara instämma med Carina. Bra att ni håller igång med powerwalk o yoga! Street smarta är ni ju oxå! Är säker på att ni får en underbar vistelse på Bali! Ser fram emot nästa inlägg. Sköt om er alla! Många hälsar; Mariette, mormor o morfar, Rolf, Catrine

Kram från Viktor, Peo o mamma Lena

2011-02-10 @ 18:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0