REGN, REGN, REGN

Tjenixen!

Har kommer ett ganska deprimerande inlagg fran EmmaB som borjar fa lite angest! Min angest har tva anledningar.
Nr. 1. Vi aker hem pa onsdag och jag maste borja arbeta igen.
Nr. 2. Det regnar KONSTANT och all var farg forsvinner! Och detta ar inget skamt. Pa de senaste tre veckorna har vi haft 3 soldagar! Det ar helt sjukt! Vadret tycks inte vara pa var sida pa denna resa! Menmen...vi far inte hanga lapp for det! Vi har ju ialla fall semester, vilket ar underbart skont! Dock borjar vi alla langta hem lite granna nu, men det ar nog bara for att vi vet att hemresan ligger runt hornet!

Aja..skall inte bara skriva deprimerande saker! Sedan vi kom hit till Karon - Phuket, har vi hittit pa lite saker iaf. Vi har gatt ner till stranden trots att det ar molnigt. Jag, Jannica, Karin och Robban har akt och kollat pa den store Buddah. Vi har hangt pa en reaggebar med asskon musik. Ja..lite grejer har vi allt hittat pa (valdigt roliga, jag vet hahah). Imorgon far vi se vad vi hittar pa. Om vadret suger, vilket det formodligen kommer att gora, sa kanske vi drar och aker go-kart har i narheten! Robban ville gora det, sa nagot kul skall val han fa gora pa sin 2 veckors regninga semester. =)

Ja nu har ni fatt en uppdatering fran dessa dagar i Phuket! Ingen rolig uppdatering jag vet, men det har itne hant sa jattemycket mer sa tyvarr fick det bli en trakig en denna gang! 

Ha det sa bra sa ses vi pa torsdag, om vi inte hinner uppdatera innan dess, vilket jag ifs tror att vi kommer gora! 
XOXO
 


Kommentarer
Postat av: laparanta(carina)

Hej på er alla!förstår att ångesten börjar komma för er nu, när ni snart kommer hem till verkligheten å ska börja jobba.Men om jag tror rätt så blir det nog en ny resa när ni sparat ihop till en ny kassa.Deppa nu inte ihop för eran solbränna ni har en go grund nu när våren snart e här:P jag längtar till torsdag, ni kommer å ha så mycket som ni måste berätta för oss alla som varit här hemma å väntat på er:D många kramar till er alla Carina å Janne<3

2011-03-26 @ 17:27:39
Postat av: Anonym

Hej på er alla!förstår att ångesten börjar komma för er nu, när ni snart kommer hem till verkligheten å ska börja jobba.Men om jag tror rätt så blir det nog en ny resa när ni sparat ihop till en ny kassa.Deppa nu inte ihop för eran solbränna ni har en go grund nu när våren snart e här:P jag längtar till torsdag, ni kommer å ha så mycket som ni måste berätta för oss alla som varit här hemma å väntat på er:D många kramar till er alla Carina å Janne<3

2011-03-26 @ 17:29:41
Postat av: Majken

Carina, jag skall gora dig lycklig tills ditt lilla neger barn kommer hem, hon o robert har startat nagot laskigt forhallande har nere. Smorjer in varandra i kokosolja och forsvinner ivag sent pa natten ihop. Lite konstigt ar det allt, men jag tror iallfall att du o mamma lena blir glada!

Hoppas ni mar bra! Kram



2011-03-27 @ 16:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0