Unts unts pa Koh Samui

Hej pa er!
Nu befinner vi oss pa Koh Samui, en jattestor o pa ostkusten. Vi borde verkligen utforska lite mer har men vi har bara hangt pa hotellet faktiskt. Vi bor i en liten bungalo for 100 kr natten som paminner om en fjallstuga. Love it! Stranden ar jattefin och hotellets restaurang ligger precis vid havet.

Igar lag vi pa stranden hela dagen och bara gottade oss. Larde kanna ett norskt par som till en borjan var skona men efter en stund blev norrkvinnans tjot olidligt. Jag och Linn var tvugna att ga ner och bada och prata av oss om hur jobbig kvinnan var. Oturligt nog dok hennes man upp precis bakom oss och horde hela konversationen.
Denna man som tydligen ser allt horde aven hur jag sa "YES" idag nar jag lyckades ga forbi henne utan att bli infangad och tvangspratad med.

Senare pa kvallen bjod nagra osofta 08-or in sig sjalva till varan forfest pa balkongen. Forestall er de varsta schtekarna ni ka tanka er och gangra det med 100. Dar har ni en brakdel av hur osofta dom var. For att ni ska forsta vidden av osoftheten foljer nu nagra citat som Stockholmarna levererade under gardagen.

1. "Sa har skulle aldrig tjejer fran Stockholm bete sig." (Vi var lyckliga och lite glada i hagen)
2. "Du ar ju normal och lugn. Du kommer gora karriar." (Till Emmab som var relativt sansad)
3. "Om han ar sotare an mig, da gar jag harifran." (Till Jannica pa dansgolvet)

Listan skulle kunna go on forever. Det hela kandes som en parodi. Vi var chockade.

Idag har det regnat lite sa vi har mest fordrivit dagen genom lite massage, mat, sallskapsspel och lite mer mat. Snart ska vi ata sa jag maste nog runda av har. 
Imorgon aker vi till nasta o vars namn jag inte minns sahar pa rak arm. Dar vantar full moon party, spannande och skrammande. 20 000 ungdomar pa en och samma strand. Hur ska det sluta? 

Dar fick ni en liten cliff hanger. Ses snart igen. Semesterkramar fran ett varmt Thailand.  

Kommentarer
Postat av: Emelie "baba"

Hahahaha det är så typiskt att nån som inte borde höra gör det! Ni verkar ha det asgött, avis tjej ja. Dock har vi haft lite sol här(=lycka). Se upp för att trampa på glasbitar på fullmoonpartyt! och ta inte kläder ni är rädda om ;). Ps missade vem skribenten var? Stay black girls

2011-03-16 @ 22:13:15
Postat av: Marita ( Moster)

Hello girls.....förstår att ni har det hur kul som helst, en vanlig kommentar här skulle jag kunna tänka mig. Men vad pinsamt att han hörde vad ni pratade om, sådana stunder vill man absolut bara sjunka genom jorden. men det var säkert meningen att han skulle höra det, förstår att hon var jobbig. Och vad var det för killar, herregud.....här hemma är allt som vanligt, Lisettan ( till Elenor) har blivet 18 år, så vi firade henne i söndags....och våren har börjat att titta fram och med det vårkänslorna...men idag skall det bli snöslask, med undekylt, så ni vet vad ni har att vänta när ni kommer hem.....



Många kramar Marita

Postat av: Marita ( Moster)

Föresten var var skibenten??

Postat av: elle

micka skrev detta

2011-03-20 @ 06:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0